  • Data: 2021-04-08 13:09:29
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:606df2ae$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 17:44, J.F. pisze:

    >Wiesz, nie zawsze czytam te wszystkie linki.

    O roli "wywiadowcy" tam pisza.

    >Wywiadowca, to policjant prewencji pełniący służbę po cywilnemu.
    >Patrolówka bez munduru. Nie słyszałem o takich w komendach
    >wojewódzkich.

    SB chyba zawsze bez munduru, wiec polowa to wywiadowcy ?

    Ale mozesz miec racje, ze wojewodzkie komendy zajmowaly sie czyms
    wyzszym niz chodzenie miedzy ludzmi.

    >Wszystkie ośrodki podlegały pod SB. On chciał być zwykłym

    No gdzies to tam pasuje w ten schemat organizacyjny w/g Wiki,
    tylko tak nie bardzo wiadomo - to schemat wydzielony dla SB, czy USW,
    wiec i MO..

    Osrodek byl wczesniej "milicyjny", czy zawsze sie to nazywalo "MSW" ?

    J.