  • Data: 2021-04-07 19:58:05
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2021 o 17:44, J.F. pisze:

    > Byl w linkach cytat.

    Wiesz, nie zawsze czytam te wszystkie linki.

    > Ale w jakim sensie? Ze w WUSW wywiadowcow juz nie bylo, bo to za
    > wysokie progi, byli w nizszych USW ?

    Wywiadowca, to policjant prewencji pełniący służbę po cywilnemu.
    Patrolówka bez munduru. Nie słyszałem o takich w komendach wojewódzkich.

    > Baza, czy nadbudowa ? :-)

    Wszystkie ośrodki podlegały pod SB. On chciał być zwykłym
    milicjantem, ale na wakacjach od lat, jeszcze jako uczeń szkoły średniej
    sobie dorabiał przy kajakach. Jako cywil. W między czasie aspirował do
    Milicji i kierownik ośrodka uprosił przełożonych, by już nie mieszać i
    do końca sezonu został.

    Z opowiadań wiem, ze masa ludzi tak pracowała. Jeszcze w latach 90-tych
    normalną praktyką było w Policji, że wisiałeś na jednym etacie, a
    robiłeś zupełnie co innego. W obrębie jednej jednostki Komendant mógł
    sobie tym dowolnie regulować. Bywało, że nawet sam zainteresowany nie do
    końca wiedział, bo regulamin jednostki się zmieniał i nagle się
    dowiadywałeś, ze od kilku miesięcy pracujesz gdzie indziej, tylko nadal
    to samo robisz.

    > Ale: -w jakim USW ? -a co robil w zimie ?

    Chodził do szkoły :-)

    --
    Robert Tomasik