eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie siadaj na chodniku › Re: Nie siadaj na chodniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!fdcspool3.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!f
    dc2.netnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer
    .am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <6066ebe0$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <6066eff6$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6066f1d5$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6066f415$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <6066f897$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <60684241$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <60685207$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Date: Sun, 4 Apr 2021 10:33:53 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <606979f2$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.249.162.162
    X-Trace: 1617525234 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 37.249.162.162:56191
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2526
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:809167
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.04.2021 o 09:59, Budzik pisze:

    >>> Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do
    >>> okrojonego cytatu i tam jest: cyt. gdzie zablokowano ruch
    >>> samochodów.
    >> Dziennikarze właśnie przeważnie celem osiągnięcia odpowiedniego
    >> skutku i przekonania czytelników do wejścia do artykułu używają
    >> takich sztuczek. Mamy tytuł "Czy Prezydent RP jest gejem?", a po
    >> kliknięciu i przebiciu się prze stos reklam i zgód dowiadujemy
    >> się, że dziennikarzowi nic na ten temat nie wiadomo. Ot tak chłop
    >> z wieczora się nad tym zastanawia.
    > Zrownujesz clickbajtowy tytuł z trescia w ktorej jest cytat z zarzutu?
    >
    Może, ale wiele osób nie wchodzi w te artykuły w ogóle. Jak
    dziennikarzom zabroniono przetwarzania danych bez zgody, a potem
    zobowiązano, że domyślnie mają zakładać brak takich zgód, to teraz
    jeszcze trzeba zaznaczać, ze się nie uważa, że to ich prawo, że mogą
    sobie to przetwarzać. Wchodząc w artykuł najpierw muszę odklinać, że nie
    jest - moim zdaniem - uzasadnionym interesem liczenie, ile razy
    kliknąłem w reklamę - przykładowo.
    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1