  • Data: 2021-04-05 10:11:08
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli jeśli ktoś chce dojechać na samolot, czy pociąg, to w Twojej
    > ocenie jest nienormalny?

    Łopatologicznie: nienormalny po trupach będzie się przedzierał na
    samolot, czy pociąg, pomimo tego, że wie po co i dlaczego są te protesty.
    Normalny nie wkurwi się na protestujących, pomimo, że chce dojechać na
    samolot, czy pociąg, bo wie po co i dlaczego są te protesty.
    Normalny, za spóźnienie się na pociąg, czy samolot, nie będzie obwiniał
    protestujących, lecz tych, którzy do tego doprowadzili. Wie, że to nie
    protestujący mu przeszkodzili.

    Prościej już się nie da tego wytłumaczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr