    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Date: Sun, 07 Sep 2003 12:21:22 +0200

    Kłaniam się, dnia nie 7. września 2003 12:11 ktoś podpisujący się jako
    andrzej napisał(a):

    > Protestuje (zawsze:) slyszac taki argument. Gdyby byl sluszny, nie bylo
    > by "afer" wsrod ludzi zarabiajacych "nieprzyzwoicie" duze pieniadze.

    Ale tam też są nieprzyzwoicie duże łapówki. A takiej kierowca nie da.
    Powiedzmy, że policjan zarabia 5000zł. Będzie brał łapówkę 20zł i ryzykował
    oskarżenia o korupcję?

    > Moja teoria jest nieco inna. Mysle, ze "nasi" policjanci (w bardzo duzym
    > stopniu) nie przeszli by testow (m.in. psychologicznych) np. w Niemczech

    Ale o tym właśnie mówiłem również. W takich warunkach normalni ludzie raczej
    by pracować nie chcieli. Wprowadzenie więc tych testów sprawiłoby, że
    policja byłaby bez kadry.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.