eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera › Re: Nie przyj?cie reklamacji dysku bez ca?ego komputera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 7 Nov 2014 11:31:29 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nie przyj?cie reklamacji dysku bez ca?ego komputera
    In-Reply-To: <m34u0t$hbi$1@mx1.internetia.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1411071127560.3988@quad>
    References: <5446bab2$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2g0o7$ma9$1@speranza.aioe.org>
    <544cfbfe$0$18081$65785112@news.neostrada.pl>
    <5450a84a$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1410291056360.3668@quad>
    <545164d8$0$12639$65785112@news.neostrada.pl>
    <m34u0t$hbi$1@mx1.internetia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1415357836 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 11130 83.15.167.123:62832
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:742514
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 2 Nov 2014, My wrote:

    > I ten sad inaczej rozstrzygnie kwestie gwarancji na caly laptop a nie
    > jego czesci ?

    Popatrz na to tak: załóżmy, że jesteś gwarantem.
    Udzieliłbyś gwarancji w warunkach, w których KTOŚ ingeruje
    w produkt traktowany jako całość?
    Ty wiesz, ja wiem i sprzedawca też wie, że dysk jest "czymś
    praktycznie oddzielnym". Ale skoro gwarancji udzielił na
    CAŁOŚĆ to na całość i jak nie chce przyjąć w ramach reklamacji
    pojedynczej śrubki, która wypadła bo gwint był nie teges,
    to nie - i tyle.
    Przyniesiesz, śrubkę wymieni i odda.
    A że dysk zawiera "dane niematerialne" to skądinąd problem
    użytkownika. "Rozsądnie rzecz biorąc" można oczekiwać, że
    jak dane są ważne to ma backup, więc wiele nie ugra.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1