eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera › Re: Nie przyj?cie reklamacji dysku bez ca?ego komputera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: My <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie przyj?cie reklamacji dysku bez ca?ego komputera
    Date: Sun, 02 Nov 2014 10:17:34 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <m34u0t$hbi$1@mx1.internetia.pl>
    References: <5446bab2$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2g0o7$ma9$1@speranza.aioe.org>
    <544cfbfe$0$18081$65785112@news.neostrada.pl>
    <5450a84a$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1410291056360.3668@quad>
    <545164d8$0$12639$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1414921053 17778 78.10.177.126 (2 Nov 2014 09:37:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Nov 2014 09:37:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <545164d8$0$12639$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: NewsgroupsRT/14
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:742460
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29 Oct 2014 23:06, PlaMa wrote:
    > W dniu 2014-10-29 o 11:01, Gotfryd Smolik news pisze:
    >
    >>> Gosc powiedzial, ze dostaja od producenta laptopy z hdd, sami je
    >>>> wyciagaja i wkladaja w ich miejsce ssd a hdd w kieszen. Twierdzil, ze
    >>>> nie moga odeslac bez laptopa inaczej jak dostali. Moze to i za
    >>>> blogoslawienstwem Lenovo sie dzieje.
    >>> Robia to bez wiedzy Lenovo, dlatego chca laptopa, aby wlozyc dysk z
    >>> powrotem i odeslac Laptopa na serwis tak jak dostali. Mówiac krótko, to
    >>> co robia to samowolka.
    >> Zadna "samowolka", zwyczajna "produkcja" :P
    >> Popatrz na to tak: sklep przyjmuje reklamacje w wyniku "ochrony
    >> konsumenckiej" lub SWOJEJ gwarancji.
    >> Najwyrazniej NIE obiecuje obslugi w ramach gwarancji producenta.
    >> No to warunki stawia swoje, a nie "producenckie".
    >> Jedyny hak jaki widze w powyzszym rozumowaniu, to pytanie, czy
    >> sprzedawca wystawia deklaracje zgodnosci ("CE") na *swojego*
    >> skladaka :)
    >
    > k***a... podpatrzylem na ich stronie reklamacyjnej, ze "nieuwzgledniona,
    > reklamacja bezzasadna"... poczekam na pismo z decyzja ale kurde znowu
    > skonczy sie w sadach :/
    >
    >

    I ten sad inaczej rozstrzygnie kwestie gwarancji na caly laptop a nie
    jego czesci ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1