  • 1. Data: 2003-06-24 09:08:56
    Temat: Nie płacony Zus.
    Od: " Karol" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Sprawa przedstawia się następująco:
    Zkaład mojej żony nie płacił ZUS-u ok. 3 lata. Sprawą zajęła się policja.
    Przesłuchano pracowników i oddano sprawę do prokuratury.
    Moja żona jest obecnie na urlopie macierzyćskim. Po jego upływie chciałaby
    iść na urlop wychowawczy. Czy otrzyma to świadczenie jeżeli ZUS nie był
    opłacany tak długo?
    I jeszcze jedna sprawa. Poza nie płaconym ZUS-em żona nie otrzymuje
    wypłaty, tylko po ok. 50 - 100 zł tygodniowo. Zaległości sięgają 4 miesięcy.
    Teraz gdy żona jest na urlopie macierzyńskim nie dostaje nawet tych pieniędzy.
    Czy jest jakaś prawna możliwość odzyskania tych pieniędzy.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-06-24 21:45:55
    Temat: Re: Nie płacony Zus.
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | iść na urlop wychowawczy. Czy otrzyma to świadczenie jeżeli ZUS nie był

    Tak.

> [...]
    pieniędzy.
    | Czy jest jakaś prawna możliwość odzyskania tych pieniędzy.

    Niech wystąpi do ZUS o przejęcie (przez ZUS) wypłaty świadczeń.

    Andrzej K.