  • Data: 2010-07-30 10:12:55
    Temat: Re: Nie odebrane dziecko z przedszkola
    Od: sensor <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 11:25:34 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

    > Biorąc pod uwagę że pocieszenie może przybierać różne formy to
    > owszem.

    Prawodpodobieństwo spotkania przedszkolanki, która w przestepczy sposób
    będzie pocieszać dziecko jest niemalże równe zeru. Może ty masz inne
    doświadczenia, nie wiem.

    > Dodatkowo jeśli za uprowadzenie uznamy zabranie dziecka bez
    > wiedzy i zgody rodziców do miejsca rodzinom nieznanego

    Ty nie gdybaj, tylko zacytuj odpowiedni art. kk i udowodnij zaistnienie
    znamion czynu zabronionego w proponowanym przeze mnie działaniu
    przedszkolanki.