  • Data: 2010-07-30 10:04:50
    Temat: Re: Nie odebrane dziecko z przedszkola
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.07.2010 11:41, qwerty wrote:
    > Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Jakoś rok temu czytałem (nie mogę potwierdzić autentyczności), że
    > dziecko zgubiło się w galerii/sklepie. Jakaś osoba zauważyła samotnie
    > chodzące dziecko i spytało się, czy wie gdzie są jego rodzice. Od razu
    > ochrona budynku uznała go za pedofila.

    Dalszy rozwój paranoi. Niestety. I niestety takie rzeczy są możliwe, bo
    jeden pan socjolog twierdził, że trzeba instalować wokół ogródków
    jordanowskich kamery, bo kręcą się wokół pedofile i fotografują dzieci.
    Biorąc pod uwagę trynd i to, że temat dzieci jest bezpieczny
    politycznie, a można zbić na tym punkty wyborcze ta paranoja będzie się
    pogłębiać.

    --
    http://szumofob.eu