    Subject: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 17 Apr 2018 14:00:02 +0200

    W dniu 2018-04-17 o 13:14, Liwiusz pisze:

    > Czyli i w realu.

    Narysuj kwadrat i przenieś go do realu. Powodzenia.

    > "Samotna matka z dzieckiem będzie miała 2 głosy, a zamężna 1,5 głosa?"

    I czego nie zrozumiałeś? Pierdół chcesz się czepiać?

    To jeszcze raz:
    Samotna matka będzie miała 2 głosy, a ta matka, która jest matką
    dziecka, które oprócz matki ma jeszcze ojca, będzie miała 1,5 głosa.

    Jedna matka będzie miała 2 głosy, a inna będzie miała 1,5 głosa.
    Czy teraz jest jaśniej i bez formalnych związków?

    A teraz wytłumacz tej drugiej matce, dlaczego jest gorsza od pierwszej,
    bo ma o pół głosa mniej.

    > Nic się nie zmieni w tej materii.

    Tak Ci się tylko wydaje, bo nie ogarniasz konsekwencji.

    > To tak jak teraz, część dzieci ma prawo głosu przez rodziców, a część nie.

    Nie tak jak teraz, bo teraz rodzic ma prawo do jednego głosu.
    Tak samo jak ten bezdzietny.

    > Przede wszystkim to nie są żadne problemy, a już na pewno nie takie,
    > które by wymagały rozwiązywania.

    Przede wszystkim, z faktu że nie dostrzegasz problemów, nie wynika, że
    tych problemów nie ma. Po prostu ich nie dostrzegasz.

    > Tu już dochodzimy do odwiecznego problemu demokracji - pijaka spod budki
    > z piwem i profesora.

    Nie. To zupełnie inny problem. Bardziej się opłaca kupić za jednym
    zamachem 10 głosów, niż 10 razy po jeden. Niezależnie od tego, czy
    patolem jest profesor czy pomocnik murarza.

    > To jest po prostu cecha demokracji. Może ci się to
    > nie podobać, ja na przykład z tego powodu preferuję systemy
    > dyktatorskie,

    To przykre. A mogłeś chodzić do szkoły i uczyć się historii.

    > niemniej jednak nie możesz bronić obecnego stanu obecnego
    > tym, że w nowych propozycjach głosy będzie miała patola, bo teraz jest
    > identycznie.

    Z faktu, że krytykuję idiotyczny pomysł, nijak nie wynika, że bronię
    obecnego stanu.
    Obecny stan się skompromitował i jest nie do utrzymania, choć jeszcze
    nie tak bardzo się skompromitował, jak systemy dyktatorskie.

    Pozdrawiam
    Piotr