  • Data: 2018-04-17 13:41:41
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 13:31, Liwiusz pisze:

    > Na tym polega demokracja, że się daje głosy "bezsensownie". Tutaj akurat
    > tego bezsensu jest mniej, bo jak już dyskutowaliśmy, statystycznie dla
    > społeczeństwa więcej warci są rodzicie niż "wolne ptaki" i tym podobne
    > byki.

    nie, nie dyskutowaliśmy, Ty tak ustaliłeś, co jak napisałem nie ma
    sensu. Tym bardziej, że jest wszystko coraz bardziej automatyzowane,
    jeśli chodzi o pracę. To liczą się coraz bardziej kompetencje, więc
    naukowiec, który wykształci dziecko, tak on i jego dziecko jest więcej
    wart niż żul posiadających kilka dzieciaków, z których żadne nie
    zostanie porządnie wykształcone, a nauczone właśnie jedynie postawy
    roszczeniowej. Oczywiście to sa przypadki skrajne, sa tez przypadki
    mieszane, że z domu takiego zula wyjdzie ktoś wartościowy,a z domu
    naukowca ktoś nieprzygotowany do życia w społeczeństwie. Ale przypadki
    skrajne lepiej obrazuja problem, że to niekoniecznie dobre kryterium
    doboru wag przy głosach.

    --
    http://kaczus.cba.pl