  • Data: 2018-04-17 13:19:51
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 13:14, Liwiusz pisze:
    > Tu już dochodzimy do odwiecznego problemu demokracji - pijaka spod budki
    > z piwem i profesora. To jest po prostu cecha demokracji. Może ci się to
    > nie podobać, ja na przykład z tego powodu preferuję systemy
    > dyktatorskie, niemniej jednak nie możesz bronić obecnego stanu obecnego
    > tym, że w nowych propozycjach głosy będzie miała patola, bo teraz jest
    > identycznie.

    no właśnie nie jest identycznie, bo tu zaczyna sie wyróżniać kogoś,
    tylko dlatego, że ma dzieci, niezależnie od tego,czy je wychowuje czy
    nie. Daje się większą siłę głosu bezsensownie, bo jakoś to, że ma zgraje
    niewychowanych dzieci nie przekonuje mnie w tym, że podejmowane decyzje
    są wiecej warte niż osoby która może wychowa 1-2 dzieci, ale właściwie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl