  • Data: 2018-04-17 12:32:16
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 12:19, Kviat pisze:

    > Że co? Czyli lepiej dyskutować przez parę miesięcy (najlepiej za
    > publiczne pieniądze), aby później się okazało, że przez drobny problem
    > techniczny i tak się tego zrobić nie da?

    Da się.

    > Więc co proponujesz? Podzielić dzieci na pół?
    > Samotna matka z dzieckiem będzie miała 2 głosy, a zamężna 1,5 głosa?

    Po co do tego mieszać fakt formalizacji związku?

    > A jeśli syn 17-latek będzie chciał głosować na Kukiza albo Korwina, to
    > ma się z matką pokłócić, bo ona się uprze na pis?

    Będzie mógł zrobić to, co w dniu dzisiejszym, czyli nie głosować.

    > W praktyce część dzieci będzie miało prawo głosu (za pośrednictwem
    > rodziców), a część nie - ci co rodziców nie mają. Opiekun z domu dziecka
    > chyba nie powinien mieć prawa do oddania 33 głosów, bo ma np. 30
    > dzieciaków pod opieką + 3 własnych?
    > Takich absurdów można wymienić więcej, które już na starcie powodują, że
    > cała dyskusja jest bezprzedmiotowa i szkoda na nią czasu.

    Bo i sam do tego źle podchodzisz - pomysł nie polega na tym, aby dzieci
    miały głos (bo go nie mają), tylko aby większy głos miała dorosła osoba,
    która ma dzieci. Tylko to, i aż to.

    --
    Liwiusz