  • Data: 2007-07-13 21:26:37
    Temat: Re: Nie cała władza należy do was
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:f78no5$9fl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > panie Kamiński, Wasserman, Ziobro - powiedział dzisiaj Lepper, po złożeniu
    > zawiadomienia do prokuratury w sprawie nadużycia władzy przez szefa CBA
    > Mariusza Kamińskiego. Przewodniczący Samoobrony dodał, że doniesienie
    > dotyczy także podżegania do przestępstwa przez funksjonariuszy CBA.

    Oj chyba się Lepper przeliczy. Pisze m. in. na Ziobro donos do prokuratury,
    gdy tym czasem ten jest min. sprawiedliwości i prokuratorem generalnym w
    jednej osobie. Cała władza należy do nich panie Lepper. Kto ma spec służby,
    ten ma władzę.

    Czas, ażeby tak jak np. w Niemczech, oddzielić prokuratora generalnego od
    władzy. Myślę, że ta afera czegoś parlamentarzystów nauczyła.

    boukun