  • 1. Data: 2007-07-13 20:31:24
    Temat: Nie cała władza należy do was
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    panie Kamiński, Wasserman, Ziobro - powiedział dzisiaj Lepper, po złożeniu
    zawiadomienia do prokuratury w sprawie nadużycia władzy przez szefa CBA
    Mariusza Kamińskiego. Przewodniczący Samoobrony dodał, że doniesienie
    dotyczy także podżegania do przestępstwa przez funksjonariuszy CBA.

    Wcześniej pomyślałem sobie, że napuszczony przez CBA na Leppera, były agent
    UOP Andrzej K., będzie zapewne świadkiem koronnym Kaczyńskiego i jego
    tajnych służb reżimowych. Cóż za radość ogarnęła mnie, jak usłyszałem
    później te same wyrwane mi z ust słowa, wypowiedziane przez Leppera i
    przedstawione w Panoramie.

    Premier pytany o metody zastosowane w akcji CBA powiedział, że są one
    przewidziane w polskim prawie. Szef rządu dodał, że nie ma żadnych
    przesłanek prawnych i moralnych, by nie stosować takich reguł wobec osób
    publicznych. Premier odniósł się do afery w Ministerstwie Rolnictwa, która
    spowodowała dymisję Andrzeja Leppera z funkcji szefa resortu i wicepremiera.

    Premier Kaczyński powiedział, że dane, które mediom w sprawie afery
    przekazał Mariusz Kamiński, są wystarczające, by stwierdzić, że Andrzej
    Lepper znajduje się w kręgu podejrzenia. Zdaniem premiera, opozycja
    popierając polityka, którego - jak powiedział - niedawno odsądzała i czci i
    wiary, szkodzi Polsce.

    Jak se to szczwanie wymyślił premier Kaczyński to polskie prawo dla swoich
    prywatnych, żydowskich służb specjalnych. Nie wątpie, że Mossad był mu w
    tworzeniu tego antypolskiego prawa pomocny.
    ja byłem przekonany, że premier ma więcej dowodów przeciwko Lepperowi. Bo
    dane, które mediom w sprawie afery przekazał Mariusz Kamiński, NIE są
    wystarczające, by stwierdzić, że Andrzej Lepper znajduje się w kręgu
    podejrzenia.

    Po tej bydlackiej hucpie ze strony premiera i jego tajnych służb
    policyjnych, jeśli któs powie jeszcze, że popiera PiS, to oświadczam, że
    uznam go za wroga POLSKI!!!

    KAŻDY, KTO PO ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI POPIERA JESZCZE PIS, DZIAŁA NA SZKODĘ
    POLSKI !!!
    boukun

  • 2. Data: 2007-07-13 21:26:37
    Temat: Re: Nie cała władza należy do was
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mariusza Kamińskiego. Przewodniczący Samoobrony dodał, że doniesienie
    > dotyczy także podżegania do przestępstwa przez funksjonariuszy CBA.

    Oj chyba się Lepper przeliczy. Pisze m. in. na Ziobro donos do prokuratury,
    gdy tym czasem ten jest min. sprawiedliwości i prokuratorem generalnym w
    jednej osobie. Cała władza należy do nich panie Lepper. Kto ma spec służby,
    ten ma władzę.

    Czas, ażeby tak jak np. w Niemczech, oddzielić prokuratora generalnego od
    władzy. Myślę, że ta afera czegoś parlamentarzystów nauczyła.

    boukun

  • 3. Data: 2007-07-13 23:21:21
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

> [...]
    > Czas, ażeby tak jak np. w Niemczech, oddzielić prokuratora generalnego od
    > władzy. Myślę, że ta afera czegoś parlamentarzystów nauczyła.

    ... sam sobie odpowiadasz??

  • 4. Data: 2007-07-14 19:57:56
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    FlashT pisze:
    > ... sam sobie odpowiadasz??

    Ostatnie stadium rozwoju attention whore - wyhodował sobie drugą
    osobowość, która udaje, że jest nim zainteresowana ;)

    Fishman