eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 08 Jun 2015 12:50:44 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła

    W dniu 2015-06-08 12:28, Poszkodowany pisze:
    > W dużym skrócie:
    >
    > - pod koniec ub.r. miałem przeprowadzkę. W dniu przeprowadzki zadzwoniłem do
    > Netii, że muszę zrezygnować z ich usług, właśnie dlatego, że się
    > przeprowadzam.
    >
    > - odpowiedziano mi, że podpisałem umowę terminową, i że oni chcą świadczyć
    > usługi pod moim nowym adresem (nie miałem nic przeciwko).
    >
    > - technik, który jakiś czas później pojawił się w moim nowym mieszkaniu,
    > stwierdził, że "nie ma warunków technicznych" (po prostu tu nie ma kabli
    > telefonicznych, a nikt ich specjalnie dla mnie kłaść nie będzie), co
> [...]

    Zależy od umowy - w starych umowach Dialogu był zapis, o tym że w Twoim
    przypadku nie miałbyś żadnych opłat, ale to musisz spojrzeć do umowy.
    Jeśli takiego punktu nie masz, to trzeba było normalnie rozwiązać umowę
    i zapłacić karę, byłaby zapewne mniejsza od płaconych rachunków. Ale to
    trzeba robić przed, a nie po fakcie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl