  • Data: 2011-12-06 20:06:28
    Temat: Re: Negatyw na allegro a art.212 KK
    Od: qpcio <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 20:58, NoTak <g...@z...gov.pl> wrote:
    > Olej ich cieplym moczem dokladnie tyle sa warci zreszta tak jak
    > wiekszosc tzw firm z allegro ktore wypychaja wirtualny towar z hurtowni
    > w pakistanie.

    Dzieki za odpowiedzi (odpowiadam z googl-konta, bo cos mi asterowy
    serwer nie chce podac).
    Chodzi mi o to, zebym nie przyjal tej ich wspanialomyslnej propozycji
    uniewaznienia komentarzy dla zasady - zastanawiam sie czy jest w ogole
    jakakolwiek szansa, ze bedziemy sie ciagac po sadach (bo, ze wygraja
    to chyba watpie), ale skoro mi tak mowicie, to odrzuce :)

    Podziekowal raz jeszcze!
    Kuba