  • Data: 2011-12-08 17:48:37
    Temat: Re: Negatyw na allegro a art.212 KK
    Od: qpcio <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Gru, 15:17, Tomaszek <t...@f...onet.pl> wrote:

    > Cwany. W sądzie pokaże, że nie wszystkie złe transakcje były
    > zniesławieniem, bo jest parę takich przy których przyznają się, że to
    > była ich wina. Przerażają mnie natomiast ludzie, którzy anulowali
    > komentarze...

    Dokladnie, poza mna widzialem chyba tylko jeden czy dwa negatywy z
    poruszona sprawa kk, ktore byly nieanulowane.

    A bardziej hurtowo: korespondencje oczywiscie trzymam, ale mimo ze sam
    mieszkam na pradze (dlatego w ogole wybralem tego sprzedajacego) to
    mam poczucie, ze ta sprawa potwierdza stereotypy o praskich
    cwaniakach... :/ - to tak dla Warszawiakow ;-)

    Jeszcze raz dziekuje wszystkim za odpowiedzi i bylo, nie bylo,
    podniesienie mnie na duchu!

    Pzdr
    Kuba