eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    From: JK <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Date: Tue, 29 Mar 2011 21:14:52 +0200

    W dniu 2011-03-29 11:09, Ariusz pisze:

    > Druga sprawa nauczyciel upiera się, niestety
    > najczęściej jest to spowodowane niewiedzą tego
    > nauczyciela i strachem przed innym. Od wielu
    > nauczycieli dostaję teksty niestety jeszcze
    > żaden nie był dobrze przygotowany i
    > sformatowany - najczęściej popełniane błędy
    > techniczne to SPACJA, po dwie, trzy,
    > wyrównywanie za pomocą spacji, spacja przed
    > przecinkiem..., dywiz, pauza, czy półpauza to
    > dla większości to samo.

    Co do tego to całkowita racja. Kiedyś kupiłem
    taką książeczkę zatytułowaną, jeśli dobrze
    pamiętam, "PC nie jest maszyną do pisania".
    Bardzo mądre rzeczy można tam znaleźć.
    A co do formatowania, to choćbyś się skichał
    cyzelując swój tekst to i tak wydawca wie
    lepiej i wszystko pozmienia.

    > Błędów popełniają
    > sporo i od magistrów po doktorów - choć tym
    > ostatnim to może asystenci piszą :)

    Myślę, że doktorzy to by tak chcieli. Problem
    w tym, że to oni najczęściej są asystentami :-)

    > Jeszcze gorzej z wytycznym do prac
    > licencjackich, czy magisterskich - wszechmocny
    > TimeNewsRoman font rozmiaru 12 pkt. interlinia
    > 1,5 - co to jest 1,5 - oczywiście wymysł MS
    > OFFICE.

    Times New Roman gwoli ścisłości. Bardzo
    przyjemna, klasyczna czcionka. Mnie za to
    scyzoryk w kieszeni się otwiera jak widzę
    książki drukowane Arialem.

    JK