eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-29 20:39:43
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2011 22:21, Stokrotka pisze:

    > Na pewno bezpieczniej, ale czy lepiej, to nie wiem,
    > zwłaszcza na grupie prawo.

    Ponieważ mnie to bardzo, ale to bardzo, ale to rozpaczliwie bardzo
    interesuje, czym grozi umieszczenie literek php w URLu, bardzo cię
    proszę, żebyś jednak mi to wyjaśniła oraz opisała w jaki sposób ich
    zmiana na inne literki zwiększa Twoje bezpieczeństwo.

    Wiem, że grupa nie ku temu, ale wątek i tak już się zoftopizował, więc
    możesz to dla mnie zrobić, proszę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek