eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-28 20:34:00
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2011 22:15, Stokrotka pisze:
    > Zawsze???????????
    > A to nie mia?a by? praca domowa?

    Eh...

    > Zapomnia?e? jeszcze o kupnie komputera.

    No więc właśnie. Każde wymaganie można tak zbić. Kiedyś się bawiłem w
    takie przepychanie na to, czego to uczeń nie ma. Wyszło, że nawet domu
    nie ma i mieszka w kartonie.

    Takie to życie panie niesprawiedliwe.

    Jak nie ma doma, to niech przyjdzie na konsultacje do pracowni. A jak
    jest tak tępy, że uważa iż zadania domowe należy odrabiać wyłącznie w
    domu, to trudno... Musi sobie kupić albo wynająć jakiś dom, bo pewnikiem
    mieszka w mieszkaniu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek