    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie prawa bankowego (?)
    Date: Tue, 10 Apr 2012 14:58:22 +0000 (UTC)

    witek wrote:

    > najlepiej przespaceruj sie do okienka i dopytaj gdzie ten przelew
    > poszedl, czy na pewno do komornika, czy tylko zostalo toto
    > przeksiegowane wewnetrznie w banku i wyplate ci sie uda dokonac, ale
    > tylko w okienku. To moze byc kwestia zapisow w regulaminie.
    > generalnie bank powinien ci co nieco pozwolic wyplacic, ale
    > niekoniecznie wszystkimi dostepnymi kanalami.

    Ano, banki przy zajęciu i braku wolnych środków powyżej tej
    trzykrotności średniego wynagrodzenia - "blokują" całe konto, tzn nie
    możesz wypłacić pieniędzy w bankomacie, ale w placówce, na dyspozycję -
    wypłacą.

    Może się też okazać że zajęcie wcale nie było na całą kwotę którą
    miałeś na koncie. Masz na koncie 8k pln, przychodzi zajęcie za mandat
    na 200 pln - i bankomat (czy interface internetowy) mówi "zero
    dostępnych środków".

    --
    Pozdro
    Massai