  • Data: 2012-04-09 08:14:47
    Temat: Re: Naruszenie prawa bankowego (?)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    l...@N...gazeta.pl wrote:

    > Na wyciągu w ogóle nie pojawia się określenie "środki dostępne".
    >
    > Saldo końcowe: 0,00
    >
    > O co chodzi z tym rozróżnieniem? A przede wszystkim, jak działać?

    najlepiej przespaceruj sie do okienka i dopytaj gdzie ten przelew
    poszedl, czy na pewno do komornika, czy tylko zostalo toto
    przeksiegowane wewnetrznie w banku i wyplate ci sie uda dokonac, ale
    tylko w okienku. To moze byc kwestia zapisow w regulaminie.
    generalnie bank powinien ci co nieco pozwolic wyplacic, ale
    niekoniecznie wszystkimi dostepnymi kanalami.