  • Data: 2012-04-16 08:01:43
    Temat: Re: Naruszenie prawa bankowego (?)
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-15 11:57, l...@N...gazeta.pl pisze:
    > Massai<t...@w...pl> napisał(a):
    [...]
    > Okazało się. Nic mi nie wypłacono, skierowano do "specjalisty" w drugiej
    > sali. Specjalista dzwonił do oddziału windykacji, gdzie przyznano, że
    > owszem, jest kwota wolna od zajęcia, ale zależy od tytułu zajęcia.
    >
    > Jest jakaś podstawa prawna, wyjątki, czy wymyślili to?
    >
    > Co gorsza, nie mogę nawet zamknąć pustego konta, będzie debet, bo
    > bank będzie sobie naliczał za jego prowadzenie.

    Ustawa nie stanowi o wyjątkach. Póki nie przekroczysz wpływów na sumę
    łączną jak w ustawie to jest to kwota wolna od egzekucji.
    A co do pustego konta generującego koszty to proś wierzyciela (chyba za
    pośrednictwem organu egzekucyjnego) o zdjęcie zajęcia celem zamknięcia
    konta generującego koszty a na które nie będzie żadnych wpływów.