  • 11. Data: 2008-06-19 21:45:58
    Temat: Re: Naruszenie miru a wynajem
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    witek pisze:

    > Było nie wynajmować.

    Ta typowe. Najlepiej nic nie robic i brac kase. Bronisz absurdow jak
    niepodleglosci. Dziwny jestes.

  • 12. Data: 2008-06-20 02:38:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Wojcicki wrote:

    > Ta typowe. Najlepiej nic nie robic i brac kase. Bronisz absurdow jak
    > niepodleglosci. Dziwny jestes.

    Nie da sie zjesc ciasteczko i miec ciasteczko.
    Albo chcemy byc panem i wladcą w sowim mieszkaniu, wowczas możemny z nim
    robić co chcemy, albo decydujemy się zarobić i ponieść ryzyko.

  • 13. Data: 2008-06-20 06:28:23
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Nie popełnia. Wszedł w posiadanie pokoju i dalej go posiada. Zakończenie
    > umowy niczego w tym temacie nie zmienia.

    moze wchodzic do tego pokoju przez okno :) a czy narusza mir wychodzac z
    pokoju i wchodzac do innych pomieszczen loklau w tym przedpokoju ?

  • 14. Data: 2008-06-20 06:39:13
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał
    > moze wchodzic do tego pokoju przez okno :) a czy narusza mir wychodzac z
    > pokoju i wchodzac do innych pomieszczen loklau w tym przedpokoju ?

    Właśnie w tym rzecz, że tu akurat specyficzna sytuacja posiadania tego
    pomieszczenia, bowiem łączy się to łażeniem przez czyjeś mieszkanie,
    korzystanie ze wspólnej kuchni, łazienki etc. Stąd był problem, czy mimo
    tego nie będzie naruszenia miru.

  • 15. Data: 2008-06-20 06:52:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie jest w gestii policji rozstrzygać na miejscu czy przedstawione
    > dokumenty są prawdziwe czy nie i jakie jeszcze inne czynniki decydują o
    > tym, czy dany delikwent ma prawo tam przebywać czy nie.
    > Dlatego nie robi tego policja a sąd.

    a powinno byc, ja mam umowe z data ktora swiadczy o jej wygasnieciu, ja
    jestem wlascicielem, on nie jest i nie ma umowy swiadczacej o tym ze moze
    tam przebywac, wiec on idzie z mojego domu, proste jak konstrukcja cepa, jak
    mu nie pasuje, to niech on idzie do sadu, dlaczego to wlasciciel ma
    dochodzic swoich praw

    > sobiepanek?

    ??
    po prostu dla mnie prawo wlasnoci ma wartosc, dla panstwa tez, ale tylko w
    przypadku kiedy to o panstwa wlasnosc chodzi, jesli chodzi o cudza wlasnosc
    to maja to w dupie jak widac

  • 16. Data: 2008-06-20 06:54:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Albo chcemy byc panem i wladcą w sowim mieszkaniu, wowczas możemny z nim
    > robić co chcemy, albo decydujemy się zarobić i ponieść ryzyko.

    a czemu to my mamy ponosci ryzyko skoro placimy podatki, skoro place
    podatki, to chce vbyc bezpieczny, a nie jestem, panstwo dostaje kase, a nic
    nie daje, wiem wiem naiwne :)

  • 17. Data: 2008-06-20 07:52:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Troll wrote:

> [...]
    >>

    > moze wchodzic do tego pokoju przez okno :) a czy narusza mir wychodzac z
    > pokoju i wchodzac do innych pomieszczen loklau w tym przedpokoju ?

    Okno nie służy do wchodzenia.

  • 18. Data: 2008-06-20 07:52:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > U?ytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisa?
    >
    > W?a?nie w tym rzecz, ?e tu akurat specyficzna sytuacja posiadania tego
    > pomieszczenia, bowiem ??czy sie to ?a?eniem przez czyje? mieszkanie,
    > korzystanie ze wspólnej kuchni, ?azienki etc. St?d by? problem, czy mimo
    > tego nie bedzie naruszenia miru.

    Nie będzie. Pomieszczenia wspólne są wspólne.

  • 19. Data: 2008-06-20 07:53:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:

> [...]
    > po prostu dla mnie prawo wlasnoci ma wartosc, dla panstwa tez, ale tylko
    > w przypadku kiedy to o panstwa wlasnosc chodzi, jesli chodzi o cudza

    szkoda gadać.

  • 20. Data: 2008-06-20 11:28:08
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

> [...]
    > tam przebywac, wiec on idzie z mojego domu, proste jak konstrukcja cepa,
    > jak mu nie pasuje, to niech on idzie do sadu,

    a pewnie że tak poinno być, niestety jak ię trochę zainteresujesz,
    zorientujesz sie że nasze prawo niewiele ma wspólnego z prawem, z logiką ,
    czy chociaż ze zdrowym rozsądkiem:O(

    > dlaczego to wlasciciel ma dochodzic swoich praw

    dlatego że u nas "prawo" stoi po stronie przestępców, a nie uczciwyh
    ludzi:O(