  • 11. Data: 2013-07-22 14:59:52
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 14:37:31 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Ty. Jeśli reklamacja okaże się zasadna, sprzedawca jest zobowiązany
    >
    > zwrócić koszty.
    Jeśli sprzet przywiozę swoim samochodem(50km w jedna strone) to w jaki spósb wyliczyć
    koszty dostawy?

  • 12. Data: 2013-07-22 15:11:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-22 14:59, Kris pisze:

    > Jeśli sprzet przywiozę swoim samochodem(50km w jedna strone) to w jaki spósb
    wyliczyć koszty dostawy?

    Myślę, że rozsądnymi kosztami będą koszty kuriera. Koszty mają być
    zwyczajowe, a nie maksymalnie wysokie (np. "ja pójdę na piechotę z
    noclegiem po drodze").

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-07-22 15:15:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 15:11:27 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Myślę, że rozsądnymi kosztami będą koszty kuriera.
    Też tak myślałem ale jestem po rozmowie z przedsatawicielem sklepu i stwierdził on ze
    musze towar dostarczyc osobiście gdyż musza ze mna jakiś protokół spisac.
    Chciałem im wysłac kurierem ale się nie zgodzili- ma być osobiście

  • 14. Data: 2013-07-22 15:17:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-22 15:15, Kris pisze:
    > Też tak myślałem ale jestem po rozmowie z przedsatawicielem sklepu i stwierdził on
    ze musze towar dostarczyc osobiście gdyż musza ze mna jakiś protokół spisac.

    Nie muszą.

    > Chciałem im wysłac kurierem ale się nie zgodzili- ma być osobiście

    14 dni bez odpowiedzi to reklamacja uznana, można zaryzykować.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-07-23 00:57:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-22 12:27, Kris pisze:
    > Popdsuł sie odkurzacz- Zelmer
    > Urzżadzenie trzebna doistarczyc do serwisu Zelmera.
    > Kto powinien poniść koszt dostawy/przesyłki urządzenia z domu do serwisu?- Klient
    czy gwarant?

    Sam sobie zawieź. To jest lekkie.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-07-23 22:58:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Jul 2013, Liwiusz wrote:

    > 14 dni bez odpowiedzi to reklamacja uznana, można zaryzykować.

    Była mowa o zakupie "firmowym" (niekonsumenckim) czy pomyliłem wątki?

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2013-07-24 00:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Była mowa o zakupie "firmowym" (niekonsumenckim) czy pomyliłem wątki?

    Nie widziałem w wątku takiego zastrzeżenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 18. Data: 2013-07-24 02:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Sam sobie zawieź. To jest lekkie.

    A pytania nie zrozumiała?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 19. Data: 2013-07-24 06:26:33
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    > Urzżadzenie trzebna doistarczyc do serwisu Zelmera.
    > Kto powinien poniść koszt dostawy/przesyłki urządzenia z domu do serwisu?- Klient

    A co napisali na ten temat w warunkach gwarancji?
    Gwarancja jest pewnego rodzaju "bonusem" ze strony
    producenta/sprzedawcy. On ustala warunki. Ty bierzesz, albo i nie. W
    niektórych przypadkach gwarancja jest wielowariantowa. Dopłacasz za
    "kolejne 5 lat", albo za D2D, albo nie bierzesz gw. w ogóle i masz taniej.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 20. Data: 2013-07-24 08:56:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 lipca 2013 06:26:33 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    > A co napisali na ten temat w warunkach gwarancji?
    Podawałem zaraz na poczatku ale jeszcze raz:
    http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/warunki-gwarancj