  • Data: 2002-12-05 15:04:33
    Temat: Re: Namierzył mnie FOTORADAR
    Od: "esseirion" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zdjecie mojej osoby jest materialem dowodowym?
    > Wszelkie porady bardzo mile widziane.
    >
    > Macko

    Tak, zdjęcie jest jak najbardziej materialnym dowodem twojej winy, bo auto
    radar i zasady mandatowania opieraja się właśni na zdjęciu i na tym kogo na
    nim widać, na zachodzie jest tak, ze jak na zdjeciu nie widac danego gościa
    to zdjecie jest nie ważne. A wiec, jak cie rozpoznaja to zapłacisz. W sumie
    dziwie sie ze w polsce robią też zdjęcia samochodom od tylu jak napisał
    Bogdan K.

    Pozdrawiam- magda