  • 61. Data: 2011-01-11 14:28:39
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    to napisa?(a):

    [...]

    > Ciekawe czy tutaj też się tłumaczyli "kontratypem".

    Akurat w sprawie z Poznania z 2004 po kilku minutach z wyszukiwarka
    mozesz poczytac jak sie tlumaczyli. Skonczyło się w 2009 roku po
    uprawomocnieniu sie wyroku uniewinniającego Policjantów. Poszkodowany w
    tym wydarzeniu nastolatek dostał 900 tys odszkodowania oraz co
    miesieczna rente.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 62. Data: 2011-01-11 14:38:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 11 Jan 2011 08:32:54 GMT, to napisał(a):

    > Ładnie łykasz te historyjki... To powiedz w takim razie po co są w ogóle
    > pojazdy uprzywilejowane w policji i przepisy dotyczące ich
    > wykorzystywania, skoro rzekomo policjant może jechać jak mu się podoba
    > czymkolwiek z dowolnego powodu?

    Powtarzam - kontratyp. Jeśli nie rozróżniasz omawianej sytuacji od jazdy na
    jakąś interwencję to już nie moja wina.

    --
    best regards,
    scream

  • 63. Data: 2011-01-11 16:15:10
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości
    > Ajgor napisa?(a):

    > To dlaczego wypowiadasz sie tonem eksperta?

    A gdzie tu jest ton eksperta? To jest ton wkur...zonego obywatela. Ja po
    rostu nie jestem sedzia, ktory do zrozumienia, ze biale jest biale
    potrzenuje stu dowodow i opinii pieciu ekspertow, bo inaczej slepy jest i
    wlasnego rozumu nie ma.

  • 64. Data: 2011-01-11 16:17:26
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Jak to fatwo napisac, ze gdzies, ktos, kiedys, cos, kogos. I zadnych
    > konkretow. Skoro to wszystko prawda to dlaczego nie napiszesz otwarcie,
    > z podaniem miejscowosci i nazwiskiem funkcjonariusza? Zebysmy sie dobrze
    > zrozumieli - nie zarzucam Ci pisania nieprawdy - tylko wskazuje
    > calkowity brak konkretow przez co to co piszesz ma wage plotki albo
    > miejskiej legendy.

    Przeprazam. A czy to jest rozprawa? Miejscowosc moge podac. Nazwiska nie
    pamietam. Tylko po co?
    Opisalem KONKRETNE zdarzenie (ktore na prawde mialo miejsce). A ze nie
    podalem szczegolow? A do czego Ci one potrzebne?
    Chodzi o zasady postepowania, a nie o konkretne zdarzenie.

  • 65. Data: 2011-01-11 16:25:02
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "scream" napisał w wiadomości

    > Powtarzam - kontratyp. Jeśli nie rozróżniasz omawianej sytuacji od jazdy
    > na
    > jakąś interwencję to już nie moja wina.

    Slowo kontratyp przypomina mi tu koscielne slowo "dogmat".
    dogmat - okreslenie czegos, czego nikt nie widzial, nikt nie rozumie, nikt
    nie potrafi wytlumaczyc, a jak ci sie cos nie podoba to sie zamknij.
    (formulka nie pochodzi z zadnej encyklopedii - jest moja :)
    Spytasz ksiedza o cos, czego nie potrafi wytlumaczyc, to na 100% uslyszysz,
    ze to dogmat :)
    Podobnie tutaj - kontratyp.
    Z Wikipedii:

    "Kontratyp - okoliczność wyłączająca karną bezprawność czynu. "

    Czyli wprost opisane wykroczenie, za ktore POWINNA byc kara, ale w danych
    okolicznosciach jej nie bedzie. Zwykly obywatel na kontratyp nie moze
    liczyc. Jest ZAWSZE karany, bo nie jest "swoj". Bez wzgledu na okolicznosci,
    te okolicznosci po prostu WISZĄ policji,sadowi, czy prokuraturze. Policjanci
    i inni prawnicy wlasciwie zyją kontratypem. Czyli moga robic co chca, a
    zawsze znajdzie sie okolicznosc, zeby ich nie karac.

  • 66. Data: 2011-01-11 16:52:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

> [...]
    > rostu nie jestem sedzia, ktory do zrozumienia, ze biale jest biale
    > potrzenuje stu dowodow i opinii pieciu ekspertow, bo inaczej slepy jest i

    To po prostu nie dawaj wiary w plotki. Swiat stanie sie przyjemniejszym
    miejscem.

    j.

  • 67. Data: 2011-01-11 16:52:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    > Logiki miałeś pałę lub nie miałeś jej wcale.

    Cokolwiek chciales powiedziec - nie wyszlo ;P

    j.

  • 68. Data: 2011-01-11 16:53:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

    > Opisalem KONKRETNE zdarzenie (ktore na prawde mialo miejsce). A ze nie
    > podalem szczegolow? A do czego Ci one potrzebne?
    > Chodzi o zasady postepowania, a nie o konkretne zdarzenie.

    Twoj opis zdarzenia przypomina relacje ze spotkan UFO ;) i nic z tego
    KONRETNEGO nie wynika.

    j.

  • 69. Data: 2011-01-11 16:57:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

    > Slowo kontratyp przypomina mi tu koscielne slowo "dogmat".

    No to sprawdz w wikipedii... albo tu: http://www.hanson.pl/2008/02/10/

    j.

  • 70. Data: 2011-01-11 16:58:17
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Ajgor napisa?(a):

    > Twoj opis zdarzenia przypomina relacje ze spotkan UFO ;) i nic z tego
    > KONRETNEGO nie wynika.

    Normalnie rece opadaja. Mam wrazenie, ze mam do czynienia z sedzia, i to
    takim co od wojny jeszcze nie wyszedl z lasu.