eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNamawianie obywatela RP do wyjazdu w celu dokonania czynu stanowiacego na terenie RP przestepstwo to...? › Re: Namawianie obywatela RP do wyjazdu w celu dokonania czynu stanowiacego na terenie RP przestepstwo to...? [KK-152.2 a aborcja za granicą]
  • Data: 2019-12-16 11:12:55
    Temat: Re: Namawianie obywatela RP do wyjazdu w celu dokonania czynu stanowiacego na terenie RP przestepstwo to...? [KK-152.2 a aborcja za granicą]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    [...]
    > Tylko to powodowałoby, że rozciągamy jurysdykcję naszego prawa za granicę.

    Namawianie/pomocnictwo o którym mowa w kontekście karania ma/miałoby
    miejsce poza granicami RP3? Pytanie w temacie wątku jest znacznie
    szersze niż moja (druga) _wąska_ "sugestia" dotycząca _tylko_ namawiania
    lub pomocnictwa w zagranicznej aborcji.
    [ KK-152 nie mówi o karaniu samej matki może poza KK-152.3 "płód osiągnął"
    zdolność do samodzielnego życia poza organizmem matki"]

    https://www.arslege.pl/przerwanie-ciazy-za-zgoda-kob
    iety/k1/a182/

    --
    A. Filip