  • Data: 2004-10-15 14:48:54
    Temat: Re: Nalot - nielegalny program -co dalej?
    Od: "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "romek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cko540$ol3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Przed godzina mialem nalot policji na mieszkanie z nakazem prokuratorskim.
    > Policjanci stwierdzili ze przed 2 laty kupilem w necie jakis nielegalny
    soft

    O identyczna sytuacja jak u mnie. Ja tez nie mialem piratow (zwyczajnie je
    wczesniej wywalilem), mialem soft legal i faktury.
    Nic nie znalezli, ale ja niestety sie przyznalem ze kiedys kupilem ( nie
    mialem za wiele czasu na zastanowienie, poprostu pojechalem na przesluchanie
    od razu po przeszukaniu)

    Tak samo odwiedzili mego kumpla. Kumpel przypomnial mi ze chodzilo o stronke
    www.cames.prv.pl
    Czy w twoim przypadku to ten sam gosciu? czy moze wpadlo kilku. U mnie
    chodzilo o rok 2001 (zakup)

    Pozdrawiam

    KOMTUR