  • Data: 2004-10-16 12:56:13
    Temat: Re: Nalot - nielegalny program -co dalej?
    Od: stern <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Nie wprowadzaj ludzi w błąd!
    > 278 kk to przepis o kradzieży, a nie o posiadaniu. Jego znamieniem jest
    > "uzyskanie" programu, a nie jego posiadanie. A w przepisach karnych
    > UPAiPP także nie ma przepisu penalizującego pośiadanie.

    czyli tak,
    1) przeszukuje mieszkanie, znajduje pirackie oprogramowanie
    2) pytam delikwenta: skad Pan to ma, on odmawia wyjaśnień
    3) Twoim zdaniem _nie mogę_ postawić mu zarzutu o nielegalne nabycie????

    Znaczy z nieba mu spadło (też by nabył w zasadzie),
    jedyne wyjaśnienie to, że ta płytka wzięła się nie wiadomo skąd.
    I rozumiem, że sąd uwzględni taką linię obrony?

    wot ciekawostka

    pozdrawiam