eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNalepka a utrata gwarancji › Re: Nalepka a utrata gwarancji
  • Data: 2005-12-11 09:36:23
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11.12.2005 Piotr Żebrowski <p...@o...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:dngqfo$o15$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    >> wiadomości news:0evs63-dhf.ln1@ziutka.router...
    >>> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
    >> z
    >>> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
    >>> sprzedawca się nie wykpi.
    >> A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?
    > a to chyba bedzi jakis zupełnie nowy model noname samoróbka.. co numer
    > seryjny ma tylko na nalepce

    Nawet jeśli to nie widzę powodu odmowy naprawy. Jeśli sprzedawca będzie
    twierdził, że ten laptop nie został kupiony u niego to on powinien to
    udowodnić.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1