  • Data: 2005-12-11 10:53:46
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: "eddd" <e...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jeśli to nie widzę powodu odmowy naprawy. Jeśli sprzedawca będzie
    > twierdził, że ten laptop nie został kupiony u niego to on powinien to
    > udowodnić.
    Laptop zostal kupiony bezposrednio od producenta na moje nazwisko, wiec nie
    ma mowy o wypieraniu sie. Zreszta jest to powazny miedzynarodowy koncern.
    Dodatkowo nie jest to tylko zwykla gwarancja, dokupilem miedzynarodowy
    3-letni serwis. Nie chodzi tez o calkowite usuniecie nalepki ale o zmiane
    jej polozenia. Denerwuje mnie, bo jest ukosnie przyklejona. Producent tez
    moze latwo stwierdzic,ze nie bylo zadnej ingerencji wewnatrz komputera a to
    jest chyba wazniejsze.