  • Data: 2002-01-26 23:16:24
    Temat: Re: Naklejanie plakatow i ogloszen na slupach
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Jan 2002, Kaja wrote:

    >+ > ale te smieci rozsyla poczta biorac za to pieniadze
    >+
    >+ Poczta rozsyla, bo musi zaadresowane listy rozsyłać.

    W kwestii formalnej (to również do "naszego hrabiego" :)):
    jest coś takiego jak "druk bezadresowy", i wtedy poczta
    dostarcza "losowo" ! Druki bezadresowe, jak nazwa wskazuje
    *nie* są zaadresowane, a poczta TEŻ musi je rozsyłać :)

    Ktoś (Gwidon ?) opisał już technologię "jak nie chcieć",
    ja tylko się wtrącę że trzeba *uchylić* swojej tajemnicy
    osobowej :) (tj. wpisać się do bazy na poczcie, podając
    swoje dane) żeby NIE dostawać spamu. Już tu było - wot,
    taka mała przewrotność... :)

    >+ Ulotek do skrzynek nie wkładają listonosze,

    ...róznie bywa ;) (mam na myśli właśnie owe" druki").

    Pozdrowienia, Gotfryd