    From: holmes <j...@g...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Date: Thu, 06 Oct 2005 02:12:43 GMT

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    > No właśnie, że nic w sądzie nie przedstawili. Nie jestem prawnikiem
    > ale to
    > co przesłał sąd:
    >
    > http://ostbahn.pl/eno/cesja.jpg

    Bylo to walowane juz nie raz n atej grupie. Wyroki nakazowe nie sa
    zadnymi wyrokami i sa niewazne w rozumieniu Europejskiej Konwencji Praw
    Czlowieka. Zeby nastapil wyrok, musisz miec dana okazje do
    przedstawienia swojej strony PRZED "wyrokiem". Poniewaz nikt Ci nie
    dostarczyl zadnego pozwu, (o rozprawie nie mowiac)m wiec i o wyroku mowy
    byc nie moze.

    Napisz notke do kierownictwa tego "sedziego" zeby nakazano mu pobrac
    jakies nauki prawnicze.