  • 51. Data: 2009-03-31 12:19:24
    Temat: Re: Nakaz eksmisji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:kjzeiwdyjqd.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Czy ten fragment nikomu nie wydaje sie dziwny?

    Chyba wielu sie wydaje, ale ze autor nie odpowiada na zadane pytania i nie
    chce rozwinac tej wypowiedzi, to co mozna zrobic?

  • 52. Data: 2009-03-31 12:24:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Chyba wielu sie wydaje, ale ze autor nie odpowiada na zadane pytania i
    > nie chce rozwinac tej wypowiedzi, to co mozna zrobic?

    Pomyśleć. Widocznie wcześniej było więcej właścicieli od których rodzice
    nabyli w jakiś sposób udziały. Inaczej sąd nie zrobiłby wpisu do KW. To
    nie wydaje sie mieć jakiekolwiek znaczenie dla sprawy.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 53. Data: 2009-03-31 12:35:22
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Czy ten fragment nikomu nie wydaje sie dziwny?

    Przeoczylem ten watek.
    Z ich relacji wynika ze wraz zrodzicami figurowali w ksiedze wieczystej
    (chyba jako spadkobiercy).

  • 54. Data: 2009-03-31 12:42:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    scorpio pisze:

    > Przeoczylem ten watek.
    > Z ich relacji wynika ze wraz zrodzicami figurowali w ksiedze wieczystej
    > (chyba jako spadkobiercy).

    :):):) Mocne. :)

    --
    spp

  • 55. Data: 2009-03-31 12:44:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > :):):) Mocne. :)

    Od początku ten wątek to jakaś intryga grubymi nićmi szyta.
    Nie dowiadujemy się całej prawdy.

  • 56. Data: 2009-03-31 12:51:05
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 31 Mar, 14:44, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Od początku ten wątek to jakaś intryga grubymi nićmi szyta.
    > Nie dowiadujemy się całej prawdy.

    Być może nikt nigdy nie dowie się całej prawdy.

  • 57. Data: 2009-03-31 13:21:24
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Od początku ten wątek to jakaś intryga grubymi nićmi szyta.
    > Nie dowiadujemy się całej prawdy.

    Niby dlaczego ?
    Przedstawiłem fakty jakie mi podali.

  • 58. Data: 2009-03-31 13:29:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niby dlaczego ?
    > Przedstawiłem fakty jakie mi podali.

    Nawet jeśli to wcale to nie znaczy że są to fakty prawdziwe czy wszystkie.

  • 59. Data: 2009-03-31 13:45:29
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Bo inaczej to niech się rodzice nie zdziwią jak na starość dzieci też ich
    > oleją.

    Nie znasz sie , sąd może przyznać alimenty rodzicom :)
    K.

  • 60. Data: 2009-03-31 14:25:32
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 31 Mar, 15:29, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:gqt5tl$g9s$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > Nawet jeśli to wcale to nie znaczy że są to fakty prawdziwe czy wszystkie.

    Albo że w ogóle są to fakty.