    From: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmowy jako dowód ustaleń
    Date: Mon, 4 Jun 2012 11:34:26 +0200

    news:jqhtbu$a1m$1@inews.gazeta.pl...

    > Komu chcesz przedstawiać taki dowód?

    Dyrektorowi, że obiecał coś, a potem nie dotrzymał obietnicy i spławia
    rodzica.
    Ew. instancji wyżej (wydział oświaty, kuratorium) jako poparcie, że Dyrektor
    obiecał i nie dotrzymał, lub też spławił rodzica nie próbując znaleźć
    jakiegokolwiek rozwiązania.

    > Może tak powiedzieć, czasem może to być skuteczne.

    Świadczy to tylko o lekceważeniu rozmówcy przez Dyrektora. IMO.
    Bo jeśli myśli, że nikt nie nagrywa rozmowy, nie ma świadków to może obiecać
    byleco, byleby spławić rodzica, a potem się wyprzeć tego...
    Słowo dyrektora vs. słowo rodzica

    I przede wszystkim
    > należy się zastanowić, na ile niewywiązanie się z obietnicy umożliwia
    > dochodzenie jej wykonania, a na ile można tylko stwierdzić, że pan
    > dyrektor jest niesłowny.

    Wiem, że takie nagranie nie jest gwarancją, tego że dyrektor wywiąże się z
    danego słowa. I że być może nie pomoże to w dochodzeniu wykonania obietnicy.
    Jednak jakieś szanse zawsze są.
    Ponadto ujawnienie niesłowności dyrektora może pomocne przy innych
    działaniach.
    Sytuacja jest nieco skomplikowana. Generalnie chodzi o to by przy kolejnej
    rozmowie Dyrektor nie mógł się wypiąć i powiedzieć "nic mi na ten temat nie
    wiadomo, pierwsze słyszę". Co niestety już miało okazję się zdarzyć.

    Pozdrawiam,

    --
    Justyna Vicky S.