  • 1. Data: 2007-10-17 07:20:43
    Temat: Nagrywanie rozmowy
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    Witam,

    Czy jest wbrew prawu nagrać rozmowę telefoniczną siebie samego z kimś
    innym? Dodam iż oczywiście mam na myśli że to zrobiłem i to bez zgody
    mojego rozmówcy.

    / Maciej Zagozda

  • 2. Data: 2007-10-17 07:54:18
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Maciej Zagozda porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy jest wbrew prawu nagrać rozmowę telefoniczną siebie samego z kimś
    > innym?

    Nie

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-17 08:10:35
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Maciej Zagozda pisze:

    > Czy jest wbrew prawu nagrać rozmowę telefoniczną siebie samego z kimś
    > innym? Dodam iż oczywiście mam na myśli że to zrobiłem i to bez zgody
    > mojego rozmówcy.

    Swoje rozmowy możesz nagrywać i nikogo nie musisz o tym informować.

  • 4. Data: 2007-10-17 08:59:10
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    On 17 Paź, 08:54, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Nie

    Dobrze wiedzieć, całkiem niedawno dostałem telefon z VI karnego w
    Szczecinie z samego rana z informacją od P. asystent sędzi X że
    oczekuje mnie sprawa karna i że ma trudności z ustaleniem adresu...
    Ciekawie, zwłaszcza szlak trafia jak człowiek musi budzić się przez to
    siudmej rano :-)

    Trudności nie powinno być żadnych, bo ja swoje dane mam porozrzucane
    po całym Internecie i łatwiej znaleźć do mnie telefon niż do
    prezydenta, ale meritum sprawy dotyczy upublicznionego nagrania
    rozmowy, jakie odbyłem z kandydatem do sejmu sprzed dwóch lat.

    Nagranie właściwie jest starsze, ale skoro jegomość posunął się do
    kandydowania, trzeba było działać! Opublikowałem nagranie na jednej ze
    swoich stron domowych (teraz sprzedane) o adresie oszustwa.pl, nie
    opatrywałem z tego co pamiętam żadnym ukwieconym komentarzem: po
    prostu uważam że człowiek mi groził wprost i to znalazło się na
    stronie w formie .mp3.

    Oczywiście zaprosiłem wszystkich znajomych do odsłuchania. Zwracano mi
    uwagę że nagrywanie to jedno, a upublicznianie to drugie, ale tak się
    składa że od trzech lat mieszkam w Wielkiej Brytanii i tutaj jakoś
    pewniej się czułem (i czuję!) jeżeli chodzi o karalność tych którzy
    publikują informacje o politykach na stronach internetowych.

  • 5. Data: 2007-10-17 09:01:12
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    On 17 Paź, 09:59, Maciej Zagozda <m...@i...pl> wrote:
> [...]

    Żeby nie było wątpliwości, oczywiście nagranie opublikowałem ze
    swojego laptopa, ze swojego pokoju, ze swojego łącza z Virgin Media
    UK. Napiszcie co sądzicie, jeżeli chce się wam skomentować.

  • 6. Data: 2007-10-17 13:11:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik badzio napisał:
    > Nie

    Bredzisz.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2007-10-17 13:12:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maciej Zagozda napisał:
    [..]
    > uwagę że nagrywanie to jedno, a upublicznianie to drugie, ale tak się
    [..]

    I obie rzeczy możesz robić.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2007-10-17 13:38:09
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Arek porozsypywal nastepujace haczki:

    > Bredzisz.

    Ze co? Twierdzisz ze nagranie wlasnej rozmowy jest wbrew prawu?
    --
    badzio

  • 9. Data: 2007-10-17 13:47:48
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > Bredzisz.

    Nie zrozumiałeś pytania.

    Krystian

  • 10. Data: 2007-10-17 14:04:21
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Maciej Zagozda" <m...@i...pl> napisał:

    > Żeby nie było wątpliwości, oczywiście nagranie opublikowałem ze
    > swojego laptopa, ze swojego pokoju, ze swojego łącza z Virgin Media
    > UK. Napiszcie co sądzicie, jeżeli chce się wam skomentować.

    http://www.rpo.gov.pl/index.php?akcja=pokaz_strone&i
    d_strony=2365

    Krystian