  • 1. Data: 2007-10-16 20:49:55
    Temat: Sprawa o rozwod pomoc
    Od: "Marcin C." <M...@w...pl>

    Glupie pytanie. W zasadzie nie dotyczy samej sprawy. Ale dostalem pismo z
    nakazem zapłaty za sprawe rozwodowa 600zl. Bez konta na ktore nalezy przelac
    pieniadze (zalezy mi na czasie bo jutro wyjezdzam) Zastanawiam sie czy
    nalezy to wplacic na to glowne konto wpisowe sadu. Jesli ktos wie to prosil
    bym o podanie tego konta. Jest to:Sad Okręgowy w Warszawie > VI Wydział
    Cywilny Rodzinny Odwoławczy.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2007-10-17 03:13:01
    Temat: Re: Sprawa o rozwod pomoc
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marcin C. pisze:
> [...]
    > bym o podanie tego konta. Jest to:Sad Okręgowy w Warszawie > VI Wydział

    http://www.warszawa.so.gov.pl/index.php?pid=1

    KG

  • 3. Data: 2007-10-17 09:29:03
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Oct 16, 9:49 pm, "Marcin C." <M...@w...pl> wrote:

    > zalezy mi na czasie bo jutro wyjezdzam

    Juz niedlugo i w tym biednym, sadowo-rodzinnym kraju zostanie tylko
    prezydent Tusk ze swoimi krewnymi, czlonkowie oraz zalozyciele rodziny
    Radia Maryja, emeryci, rencisci, nieswiadome chlopstwo oraz
    zhiphopowane dresy.

    Wyszczuja wszystkich cennych obywateli