eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-02 23:30:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    Ciebie nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1