  • Data: 2006-04-06 05:36:09
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Marta Wieszczycka*
    wypowiedziała te słowa:

    > Wiem, wiem, dla Ciebie jak nie ma wydzielonego wprost zdania "nie
    > wolno nagrywać nauczyciela na lekcji", to problem nie istnieje ;-)
    > Niestety w prawie nie wszystko jest aż takie proste.

    1. warunek wstępny: wykład musiałby być dziełem spełniającym warunki
    art. 1 ust. 1 pr.aut.,
    2. warunek dodatkowy: jakiś jest cel uczęszczania do szkoły, płacenia
    czesnego itd. - np. w taki, aby korzystać z rozpowszechnianych w niej
    utworów w sposób przyjęty i odpowiedni. Np. poprzez możliwość
    rejestracji wykładów (notowania, nagrywania). Za coś w końcu ci
    studenci płacą, to nie tylko składka na pensję i indeks, prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||