    From: Jaytee <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmow
    Date: Wed, 18 Feb 2004 08:50:49 +0100

    Użytkownik Arek napisał:
    > Jaytee rzecze:

    > Jesli bedziesz nagrywal tylko swoje rozmowy to wszystko gra.

    I nie robi różnicy czy mój rozmówca jest osobą prywatną czy urzędnikiem
    jakiejś firmy/instytucji? Pytam bo po przejściach z firmą
    ubezpieczeniową gdzie przez telefon pan prowadzący moją sprawę mówił
    różne rzeczy które później okazały się bzdurą, nie miałem jak udowodnić
    jego przełożonemu że ten pracownik wprowadził mnie w błąd, chcę się
    zabezpieczyć na przyszłość i wszelkie tego typu rozmowy nagrywać.
    Rozmowy chcę rejestrować cyfrowo, czy to nie jest żadna przeszkoda?
    Słyszałem że nagrania cyfrowe nie są brane pod uwagę np. przez sądy,
    moim zdaniem to bzdura, bo przecież mogę coś zarejestrować cyfrowo a
    potem przenieść na nośnik analogowy. Jak więc to jest z zapisem cyfrowym?

    --
    Pozdrowienia,
    Jaytee