  • 1. Data: 2002-03-04 07:24:12
    Temat: Nadzor autorski - cos sie zmienilo po nowym roku ?
    Od: "Rafal Majewski" <r...@s...pl>

    Witam

    O ile mi wiadomo przy budowie domku jednorodzinnego nie trzeba bylo miec
    prowadzonego nadzoru autorskiego, jak rowniez inspektor nadzoru
    inwestroskiego nie byl wymagany. Tak przynajmniej bylo do tej pory. Jestem w
    trakcie zalatwiania pozwolenia na budowe, architekt ktory przygotowuje mi
    plan zagospodarowania terenu zaczal cos wymyslac ze potem on musi prowadzic
    nadzor autorski projektu ( o koszcie nie wspomnie - bo to nastepny wydatek
    za durny podpis). Czy ktos cos wie na temat zmiany przepisow po nowym roku -
    faktycznie jest obowiazek prowadzenia takiego nadzoru ? A co z inspektorem
    nadzowru - tez jest obowiazkowy ? Napiszcie prosze bo moze musze przewidziec
    kolejne wydatki :-(

    Rafal

  • 2. Data: 2002-03-04 09:23:44
    Temat: Re: Nadzor autorski - cos sie zmienilo po nowym roku ?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >nadzowru - tez jest obowiazkowy ? Napiszcie prosze bo moze musze przewidziec

    Facet po prostu chce wyciągnąć od Ciebie trochę grosza :)
    Nadzór autorski jest sprawowany w dwóch przypadkach:
    na żądanie inwestora (czyli Twoje), lub gdy taki obowiązek zostanie
    narzucony w decyzji o pozwoleniu na budowę (co w przypadku budowy
    domku jednorodzinnego raczej nie grozi :))

    Inspektor nadzoru - DzU.2001.138.1554

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl