eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał? › Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <a...@w...eu>
    <q5c4p2$c48$1@news.icm.edu.pl><1ktx483xwbch9$.8x77z33o92db.dlg@40tude.net><5c7a71ce$0$523$65785112@news.neostrada.pl><5c7a77aa$0$476$65785112@news.neostrada.pl><5c7a7c89$0$500$65785112@news.neostrada.pl><q5ine2$7uc$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@w...eu>
    In-Reply-To: <a...@w...eu>
    Subject: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w
    kanał?
    Date: Mon, 4 Mar 2019 12:14:11 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 28
    Message-ID: <5c7d08d3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.165.105
    X-Trace: 1551698131 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.26.165.105:65102
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2389
    X-Received-Body-CRC: 3976976839
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:781052
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@w...eu...
    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:
    >> z tego co czytałem jakiś czas temu jedną z wizji było przejmowanie
    >> części ładunków przeładowywanych w Gdańsku i Gdyni na mniejsze
    >> statki,
    >> by nie korkować trójmiasta próbując rozwieźć te towary po
    >> kraju. Ekspert pisał, że jest to często stosowana strategia w
    >> niektórych portach. Na ile jest to prawda nie wiem.

    >Dla kontenerów może to mieć sens przy codziennych kursach
    >3miasto-Elbląg.

    Troche watpie.

    Na morzu przeciez nie przeladuja, wiec i tak trzeba na nabrzeze,
    zaladowac, wyładowac ... byc moze przewiezc w porcie, bo maly
    stateczek bedzie blokowal duzy terminal ... to chyba prosciej na tira
    i za brame.
    A za brama dofinansowac lepszą droge.

    No chyba, zeby z Elblaga zrobic prawdziwy port dla duzych statkow ...




    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1