eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał? › Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w
    kanał?
    Date: Mon, 04 Mar 2019 09:52:47 +0100 (CET)
    Organization: It is for me to know and for you to find out.
    Lines: 33
    Message-ID: <a...@w...eu>
    References: <a...@w...eu> <q5c4p2$c48$1@news.icm.edu.pl>
    <1ktx483xwbch9$.8x77z33o92db.dlg@40tude.net>
    <5c7a71ce$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7a77aa$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7a7c89$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5ine2$7uc$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="5a3a35a6108867fbbaac38f813b69613";
    logging-data="20566";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+iSfJEHzxt6wayhCsMYjVg"
    Cancel-Lock: sha1:BXHwCvSArixIAKuqJoo5FksES3I= sha1:J28bjQeboIuM/jw2+EypP4ajIks=
    X-Face: "L{I_^#-/~^P9lw2-B@:(%PDuXHsDOhyVQ~7_yK)jeoP*lP!^AE;BTmfiX0?8w73%G0*Hgb
    #eU+r|c""StUv*+cu:">^AA3c#M)yVgt_@}}OjJF"PEi=qwv^M~-*G\^$TE`m8>s`<iur'MI+,kMX`
    rB,#G@`]g%Nm]sT$#6=jzYb>_(qP
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:781046
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:
    > W dniu 2019-03-02 o 13:52, Robert Tomasik pisze:
    >> W dniu 02.03.2019 o 13:31, u2 pisze:
    >>
    >>> port w Elblągu nie jest wielką konkurencją dla Gdańska, czy Szczecina,
    >>> to po prostu projekt byznesowy dla ożywienia gospodarczego regionu
    >>
    >> Jeśli to ożywienie ma być oparte o konieczność wykonania samego
    >> przekopu, czyli dostarczenia firmom budowlanych pracy, to rozumiem to.
    >> Ale jeśli przekop ma pełnić funkcję połączenia tych portów z morzem, to
    >> wypadałoby się zastanowić "co dalej". Czy ktokolwiek będzie chciał tam
    >> pływać.
    >
    > z tego co czytałem jakiś czas temu jedną z wizji było przejmowanie
    > części ładunków przeładowywanych w Gdańsku i Gdyni na mniejsze statki,
    > by nie korkować trójmiasta próbując rozwieźć te towary po
    > kraju. Ekspert pisał, że jest to często stosowana strategia w
    > niektórych portach. Na ile jest to prawda nie wiem.

    Dla kontenerów może to mieć sens przy codziennych kursach 3miasto-Elbląg.

    > Ciekawe, czy będzie to zwykły przekop, czy tak jak w Panamie z
    > basenami, wtedy to w obsłudze będzie kosztować. Ciekaw byłbym
    > wyliczeń.

    Sam przekop ma mieć 1.1 km. Jak rozumiem śluza na nim mają być
    zasadniczo tylko na sytuacje nadzwyczajne dużej różnicy poziomów
    wody (sztormy/powodzie/...) lub ze względów ekologicznych
    [uniknięcie zbędnego mieszania wód o różnym zasoleniu/czystości].

    --
    A. Filip
    | Po winie rozum w głowie ginie. (Przysłowie niemieckie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1