  • 51. Data: 2010-11-05 22:39:45
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > I polacy przepiszą majątek na żonę/babcię/psa i będą dowolnie łamać
    > prawo, bo oficjalnie będą mieli same długi i mandaty to im będzie
    > państwo płacić, a nie oni państwu, bo procent od minusa będzie też ujemny :D

    He, he, chcę ich widzieć udowadniających źródło dochodów umożliwiających
    zakup i utrzymanie samochodów. A jak przepiszą majątek na żonę z rozdzielnością,
    to żonie US dobierze się to tyłka za nieodprowadzone podatki :D

    Pamiętasz przekleństwo złotej rybki? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 52. Data: 2010-11-06 07:54:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.11.2010 23:39, Jacek_P pisze:

    > He, he, chcę ich widzieć udowadniających źródło dochodów umożliwiających
    > zakup i utrzymanie samochodów.

    No samochód też na żone.

    > A jak przepiszą majątek na żonę z rozdzielnością,
    > to żonie US dobierze się to tyłka za nieodprowadzone podatki :D

    Coś waćpan przesadzasz. Darowizny przy takim pokrewieństwie są
    nieopodatkowane. Tylko powyżej jakiejś kwoty trzeba je do US zgłosić.

    > Pamiętasz przekleństwo złotej rybki? ;)

    Wielki tenis?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2010-11-06 09:32:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > Coś waćpan przesadzasz. Darowizny przy takim pokrewieństwie są
    > nieopodatkowane. Tylko powyżej jakiejś kwoty trzeba je do US zgłosić.

    Przy rozdzielności majątkowej? Jesteś pewny?

    > Wielki tenis?

    Być może, ale w rzeczonym przypadku chodziło o złapaną rybkę, która
    została zmuszona do realizacji trzech, dość dużych i drogich życzeń:
    duży pałac, drogie samochody, mnóstwo kasy na koncie.

    W efekcie rybka na odchodnym dodała czwarte gratis: oby cię teraz
    odwiedził inspektor skarbowy ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 54. Data: 2010-11-06 11:35:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Nov 2010, januszek wrote:

    > Shrek napisa?(a):

    > Jest w stanie wjechac przed TIR-a, ktorego driver chcąc uniknąc
    > zderzenia z rowerzystą może w konsekwencji tego wjechać w przystanek.

    Ale pijany kierownik TIRa może nie tylko sam staranować przystanek,
    ale może do tego przymusić innych kierujących znacznie skuteczniej
    niż rowerzysta (bo nie "jego rozjadę", ale "on mnie rozplaszczy
    razem z rodziną").
    Oceniając prawdopodobne szkody:
    - bezpośrednie (no, rowerzysta może komuś stojącemu
    przed przystankiem wyrządzić krzywdę, ze śladowym prawdopodobieństwem
    może zabić - i to ten jeden procent procentu)
    - pośrednie
    ...sam sobie oszacuj proporcje.

    pzdr, Gotfryd

  • 55. Data: 2010-11-07 00:19:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > Wetnę się w waszą wymianę zdań. Powyższe jest dobitnym dowodem,
    > że grzywny i mandaty powinny być określane procentowo od dochodu,
    > jak w Szwajcarii, czy w Skandynawii. Wówczas bogatego też nie będzie
    > 'stać na grzywnę', bo kwotowo będzie to duuużo wyższa grzywna.
    > A boleć będzie tak samo. I skończą się harce nowobogackich kretynów,
    > bo w przeciwnym razie szybko staną się nowobiednymi ;)

    I będzie jak z płaceniem podaku dochodowego ???

  • 56. Data: 2010-11-07 00:21:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Silinde Ringëril" <s...@v...pl>

    > <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    > Nie zgadzam się. To jest niesprawiedliwe. Dlaczego - nie będąc Twoim
    > harcującym nowobogackim, a po prostu zamożnym człowiekiem, który popełnił
    > błąd - mam płacić więcej, niż ktoś inny za to samo wykroczenie? To jest
    > myślenie lewackie.

    Lewackie jest zasadniczo myślenie, że w ogóle coś powinieneś płacić :-)

  • 57. Data: 2010-11-07 00:22:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Mandat nie jest opłatą za coś, tylko karą mającą dać obywatelowi do
    > myślenia i skłonić go do tego, by w przyszłości nie łamał przepisów.

    To zwykły przymus, czyli chodzi o władzę a nie o twoje pieniądze. :-)

  • 58. Data: 2010-11-07 00:29:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > He, he, chcę ich widzieć udowadniających źródło dochodów umożliwiających
    > zakup i utrzymanie samochodów

    Kto będzie coś musiał udowadniać ?! Prosty mandat. Przedsiębiorcy wychodzi
    dochodu zero bo przychody utopił w firmie na 2 lata (czy tam ile trzeba),
    więc mandat zerowy. Ale Ty płacisz bo nie masz gdzie utopić. Z gruntu głupie
    !!!

  • 59. Data: 2010-11-29 12:28:34
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Jacek_P napisał: