  • Data: 2010-11-05 20:45:14
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: Silinde Ringëril <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 18:30, Jacek_P pisze:
    > Wetnę się w waszą wymianę zdań. Powyższe jest dobitnym dowodem,
    > że grzywny i mandaty powinny być określane procentowo od dochodu,
    Nie zgadzam się. To jest niesprawiedliwe. Dlaczego - nie będąc Twoim
    harcującym nowobogackim, a po prostu zamożnym człowiekiem, który
    popełnił błąd - mam płacić więcej, niż ktoś inny za to samo wykroczenie?
    To jest myślenie lewackie.

    SR
    --
    http://qck.pl/Rc
    Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest