  • Data: 2005-09-29 16:59:24
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: kim <n...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > to ze to juz kolejna twoja teoria ktora okazala sie gowno wart jak ty sam, i
    > z kazda chwila sie coraz bardziej
    > osmieszasz.

    to "dobrze" to robocze dla zadania pytanie w drugiej czesci. Oczywiscie
    nie domysliles sie bobasku.

    > zawsze masz wybor, mozesz nie kupowac .

    Bandyta tez ma wybor, moze nie sprzedawac i nie manipulowac rynkiem.

    > no i kurwa mac jaki to ma zwiazek z tym?
    > 3 teoria geniusza obalona.

    To ze fakty i bandyta z Redmond nie przytaczaja tak bzdurnych arumentow
    jak ty baranie.

    > nie jest zmuszany do windows, to oprogramowanie ktore jest glownie
    > przenazcone dla windows zmusza
    > takiego uzytkownika do takiego anie innego wyboru, wez pismo dotyczace gier,
    > np
    > cdaction i wskaz mi nowosci ktore sa przeznaczone pod linuxa.

    Mieszasz dwie rzeczy. Manipulacje rynku i wynikajace stad
    podporzadkowanie sie drobnych producentow.