  • Data: 2005-09-27 11:33:24
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest, bo MSyf ma zmonopolizowany rynek swiatowy na procesory worda.
    > Nie ma to zadnego podobienstwa do proby storpedowania jedynej konurencji
    > na poczatku browserow.

    no patrz pan. Czyli nie chodzi o to co a kto to zrobil tak?

    Na poczatku byly 3 idace leb w leb Office-y,
    -Sun
    -lotu
    -microsoft

    uzytkownicy wybrali microsoft, i to wiele lat temu, zanim powstal twoj
    uzbdurany monopol,

    > A dlatego, ze MSyf jest praktycznie monopolista w tej materii na rynku
    > swiatowym.

    i dlatgeo ten ktos zrobi to samo nie jest zlodziejem, jestes zalosny,

    Uplynie wiele wody w Wisle zanim Sun bedzie konkurencja.
    > Ironicznie, to MSyf sam pomaga swojej konkurencji, bo OO jest naprawde
    > konkurencyjny przez wieloplatformowosc.

    oo w stisunku do MOffice to gowno, ludzie nie dlatego go wybieraja ze jest
    lepezy a dlatgeo ze jest za darmo,
    i to jest dokladnie takie same zagranie.
    Obludny jestes

    > Wszyscy jestesmy ubezwlasnowolnieni juz przy polce sklepowej.

    www.promise.pl sklep promowany przez microsft polska , moze ty jestes
    ubezwlasnowolniony ja nie

    > Co to znaczy za milion zlotych? Znaczy tyle jest napisane na kartce z
    > cena. Ale przeciez to nie jest *wartosc* !

    to jest cena ustalona przez producenta, wartosc to ilosc razy cena.
    Zapytalem Cie o konretna recz i na nia odpowiedz,

    P.